Wereldwijd Evangelie Werk

Stichting Wereldwijd Evangelie Werk (WEW) heeft als doel op wereldwijde basis christelijk en humanitair werk te initiëren, bevorderen en te financieren. We ondersteunen projecten die ervoor zorgen dat mensen over de hele wereld de Bijbelse boodschap kunnen horen en geloofsopbouw beleven aan het samenzijn rondom Gods woord. Daarnaast helpen we mensen om in hun eigen levensonderhoud te kunnen voorzien door hen opleiding en kans op werk te bieden. Zo werken we aan een gezonde basis om verder te ontwikkelen.

Onze donateurs

Ons fonds bestaat voornamelijk uit schenkingen van leden en gemeenten van de Christelijke Gemeente Nederland (CGN), een geloofsgemeenschap met een Bijbelse visie op persoonlijk christelijk leven en op een christelijk gemeenteleven. Met hun giften willen onze donateurs eraan bijdragen dat de Bijbelse boodschap en de geloofsopbouw die zij zelf beleven uit het samenzijn rondom Gods woord ook voor hun medemensen toegankelijk wordt, over de hele wereld.

Internationale samenwerking

Stichting WEW werkt samen met Christelijke Gemeente Nederland (CGN) en regionale geloofsgemeenschappen met dezelfde geloofsgrondslag, in het ondersteunen van internationale evangelisatieprojecten die voldoen aan de doelstellingen van WEW.

Youth Development Programme (YDP) in Afrika

Youth Development Programme (YDP) in Afrika Het Youth Development Programme…

Zendingscentrum Ternopil, Oekraïne Het zendingscentrum net buiten Ternopil is de…